Сообщения без ответов | Активные темы Текущее время: 2025-06-26 19:19



Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Vray For C4D 1.8 (2.40) x64 [2013, ENG] 
Автор Сообщение
Релизер
Релизер
Раздал: 11.61 ГБ
Скачал: 5.23 ГБ
Ратио: 2.220


Зарегистрирован: 2013-08-14 23:40
Сообщения: 5464
Ответить с цитатой 
Vray 1.8 For C4D
#777
Год/Дата Выпуска: 2013
Версия: 1.8 Build 2.40
Разработчик: Chaosgroup
Сайт разработчика: ttp://www.vrayforc4d.net/portal/support
Разрядность: 64bit
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Присутствует
Системные требования:
Supported OS: Microsoft® Windows 7& Vista® Business (SP1 or higher), Microsoft® Windows® XP Professional (SP2 or higher), 64-bit versions (6+gb ram and 64-bit is recommended);
Intel Pentium III or compatible processor at 400 MHz minimum and SSE (intel core duo/ AMD Opteron or better recommended); for best performance at least 4 cpu cores and 2gb ram per cpu core (at least 4gb minimum).
Описание: V-Ray today is one of highest quality render tools available for production. It is widely used by professional CG artists and visualizations firms worldwide. Its proven, beautiful and super realistic image quality, at unsurpassed render speed, attracts many users from all areas. VRAYforC4D is the Cinema4D native incarnation of this great engine. It enables you to use V-Ray directly within Cinema4D using the typical C4D like workflow. V-Ray is the de-facto standard in architecture & design visualization, car rendering, TV commercials, and many more areas, like in recent Hollywood Movies like 3D Blockbuster AVATAR. Its good, its fast, its stable!
--------------------------------------------------------------------------------------
V-Ray — это рейтрейсный рендер, в котором присутствует несколько алгоритмов просчета глобального освещения (Global Illumination):имеется возможность выбора различных алгоритмов для просчета первичного и вторичного отскоков глобального освещения.
V-Ray — мощный инструмент визуализации, поддерживающий Depth of Field (глубина резкости), Motion Blur (эффект «размытия» в движении), Displacement (карта смещения, с увеличением детализации трехмерных объектов). Кроме этого, V-ray имеет собственные источники освещения, систему солнце-небосвод для реалистичного освещения естественным светом, и физическую камеру с параметрами, аналогичными реальным фото- и видеокамерам. Система Vray Proxy позволяет производить просчет чрезвычайно больших массивов однотипных объектов, состоящих суммарно из десятков миллиардов полигонов. Встроенные шейдеры предоставляют пользователю широкие возможности для имитации практически любых материалов. V-Ray позволяет как программировать собственные шейдеры, так и адаптировать систему под решение специфических задач. Возможность просчитывать отдельные элементы изображения в виде каналов, таких как Глубина, Диффузный цвет, Альфа, Отражение, Преломление, Тени, и других, предоставляет большую свободу постобработки в пакетах композинга и монтажа.
Core Architecture
Based on newest V-Ray standalone core/sdk 2.1.0
Multi-platform object-oriented API
Fully multithreaded core (supports new 16 core xeons architecture, 12 core Mac Pros with HT)
Unified sampling system based on Schlick sampling
Efficient shading system specifically optimized for raytracing
Modular architecture - many components of the system can be replaced with custom ones
Geometry
Efficient geometry handling
True instance rendering
On-demand dynamic geometry creation (.vrmesh files, converter for .OBJ, .PLY, .GEO files included)
efficient proxy2 3d instancing system
On-demand geometry loading from disk files
Procedual Fur generation on render time (V-ray Fur)
Displacement mapping, normal and vector based
Catmull-Clark and Loop subdivision surfaces
Extensible with custom geometric primitives through the V-Ray SDK
Particle rendering & particle instancer
Image Sampling
Three different image sampling methods
Full-scene anti-aliasing
Wide range of professional Antialiasing filter algorithms for choice
Progressive path tracing
Support for additional render elements (diffuse, reflection, GI, etc)
Advanced color (tone) mapping controls
Extensible with custom image samplers through the V-Ray SDK
Illumination
Physically accurate full global illumination solutions, including IES manufacturer data and photometric input (working perfect together with vray physical cameras)
Different GI algorithms: path tracing, irradiance cache, photon maps, light cache ( with near unlimited light bounces)
Volumetric GI calculations in Volume affects
Reusable GI solutions for accelerated rendering of walk-through animations and animations with dynamic objects
Physically accurate area lights
Photometric mesh lights
BRDF material mesh lights
Efficient illumination from HDRI environments with detailed shadows and caustics
Procedural Physical sun & sky models, adjustable atmosphere, color correction modes, works together with enviroment channels (each channel separate)
Extensible with custom lights through the V-Ray SDK
Shaders
Physically plausible materials with true BRDF layered Material for highly realistic materials
Blurry reflections/refractions with true anisotropy
Accurate multi layered highlights with detailed control
Very fast and realistic Sub-surface scattering, physical based in BRDF and fast SSS2
Very fast thin surface sub surface scattering, translucency
material lumiance wit detailed texture and intensity control, (new auto compensations for floating point phycam usage)
Support for efficient material layering with blend material and within BRDF Material
Material override, custom reflection environments per shader; GI; refraction, shadow overrides
Matte compositing tag with detailed matte control
displacement material for optional separate mapping to displacement with subdivision on render time feature.
Extensible with custom shaders through the V-Ray SDK
Camera Effects
Depth-of-field with bokeh effects
Motion blur (some limitations like deformed objects not yet supported p.e.)
Physical camera model, pinhole lens, fisheye & 360 degree lenses
white balance, lens correction, x,y camera offset
Extensible with custom cameras through the V-Ray SDK
pinhole lens to composite with other render like AR that use no physical lens.
Extras
Extended matte/shadow capabilities
auto exposure for camera
clipping feature for efficient rendering of many objects
automatic image splitting feature for rendering still images via Maxon Netrender
Integration with MAXON Cinema4d
All features accessible from within Cinema4d (no external applications required)
support for unlimited render nodes with use of MAXON NET render unlimited
Support for most (95%)of the native Cinema4d shaders within the VRAY BRDF advanced Material, like layer shader, noise, fresnel, falloff, proximal, all procedual texture shaders; also most third party texture shaders
supports native Cinema4d camera and light objects
support for native Picture viewer, including gamma and image controls
supports all native Cinema4d geometry
support for xrefs (xrefed geometry)
support for instance objects and all other cloners, deformers, generators
support for rhino.io plugin
support of imported geometry from archicad, allplan, vectorworks, autocad, sketchup, 3dmax, Rhino, fbx, collada, etc
support for direct editor rendering, render region, interactive render
support for thinking particles, clothilde, mocca, bodypaint generated textures
can directly render MAXON hair (in any geometry mode)
supports mograph geometry and partly mograph shaders
uses native Cinema4d mapping & UV system
supports native c4d light "lens effects"
automatic proxy generation tool (proxy tag), generates on the fly vrmeshes, even of hierarchical object groups





Доп. информация: For Cinema 4D R14, R15


2013-10-05 16:21
Профиль
  • Торрент
Автор: nickson Хэш: ---
Добавлен: 2013-10-05 16:21 Приватный: Нет (DHT включён)
Статус:
---
Размер: 127.07 МБ (133 237 711 байт)
Изменил:
---
Скачали: 0 (Раздающих: 0%)
Причина:
---
Здоровье: 0%
Сидеров: 0 Личеров: 0
Скорость раздачи: 0 байт/сек Скорость скачивания: 0 байт/сек
Последний сидер: Нет Последний личер: Нет
Для скачивания торрента необходимо зарегистрироваться или войти на трекер.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Ответить на тему   [ 1 сообщение ] 

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
ppkBB3cker v.2.5 © 2008-2021 @ PPK | Icon Theme by Everaldo.com Design Studio
Designed by ST Software.
Русская поддержка phpBB
[ Time : 0.141s | 15 Queries | GZIP : Off ]
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!
tracker_cron Яндекс.Метрика